کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به شهریار سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات قیمت اسباب کشی در مشهد-نرخ کرایه نیسان داخل مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به کرج-حمل بار به شهرستان با کامیون-اسباب کشی بین شهری-خاور اثاث کشی-ماشین اسباب کشی خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور مسقف از مشهد به شهریار را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

برای ارسال و اطلاع از نرخ کرایه خاور بین شهری از مشهد باتوجه به نوع بار و تناژ بار میتوانید خاور دلخواه خود را سفارش دهید اینکه خاور و ابعاد آن مناسب بار شما هست و اینکه چه خاوری برای حمل بار از مشهد مناسب میباشد، مهمترین نکته در خصوص حمل بار می‌باشد.

نرخ کرایه خاور در مشهد

برای مشتریانی که قصد حمل بار تجاری،حمل بار اداری و حمل بار صنعتی از مشهد را دارند ابتدا باید پس از ارزیابی های لازم نوع کامیونت مورد نظر خود را برای ارسال به شهرستان انتخاب نمایند. انتخاب نوع خاور و کامیونت بستگی به نوع بار و آنالیز دقیق آن میباشد چرا که گاها مشاهده شده است عدم انتخاب صحیح نوع کامیون مشکلاتی را دربارگیری بوجود آورده است.

نرخ کرایه خاور وابسته به نوع کامیونت و مقدار تناز بارگیری میباشد. انواع خاور برای حمل بار به شهرستان و در تهران را به 5 دسته کلی زیر تقسیم می نماییم :

  1. خاور روباز بین شهری
  2. خاور مسقف بین شهری
  3. خاور روباز بغل بازشو بین شهری
  4. خاور کمپرسی بین شهری
  5. خاور یخچال دار بین شهری

نرخ کرایه خاور روباز

قیمت و نرخ کرایه خاور وابسته به نوع بار و محل بارگیری در مشهد میباشد. مبلغ کرایه خاور در فصول مختلف متفاوت بوده چرا که باتوجه به شرایط آب و هوایی و محل تخلیه این مبلغ تناوب دارد با این وجود سیستم باربری اینترنتی های بار سعی بر آن داشته تا کرایه خاور را برای ارسال به شهرستان ها ثابت نگه داشته و کمترین تلورانس تغییراتی را داشته باشد. برای استعلام دقیق کرایه خاور میتوانید در روز مورد نظرتان با کارشناسان ما در مجموعه باربری نتسان تماس حاصل فرمایید.

نرخ کرایه خاور مسقف

نوع دیگری از خاور حمل بار ،خاورهای مسقف بوده که معمولا دارای اطاقک فلزی و یا چوبی میباشد. این نوع خاور ها بدلیل اطاقک کرایه بالاتری نسبت به خاورهای روباز دارند. پیشنهاد میگردد به علت کمبود خاور مسقف پیش از ارسال بار به شهرستان آن را رزرو نمایید.

مزیت خاور مسقف

این نوع کامیونت برای محافظت بار دربرابر انواع پیشامده های ناخواسته و احتمالی میباشد. اگر نوع بار ارسالی شده در مقابل شرایط جوی آب و هوایی منعطف نبوده و احتمال آسیب دیدن را دارد، پیشنهاد میکنیم که از خاور مسقف جهت جابجایی بار خود استفاده نمایید.

اختلاف قیمت کرایه خاور مسقف نسبت به خاور روباز 100 تا 150 هزار تومان بوده که نسبت به خدمات باربری برای این نوع کامیونت مبلغ ناچیزی میباشد.

خاور روباز بغل بازشو

این نوع کامیونت نسبت به دونوع خاور ذکر شده در مشهد کمتر برای بارگیری سفارش داده میشود. خاور بغل بازشو مختص به بارهایی است که از بغل بارگیری میشوند و شرایط خاص تری برای بارگیری دارنند. برای بارگیری خاور بغل بازشو از لیفتراک و کارگر جهت حمل بار به داخل کابین استفاده می نمایند.

خاور بغل باز شو مخصوص چه بارهایی میباشد ؟

این نوع خاور برای بارهایی استفاده میشوند که محدودیت عرضی نداشته و ازناحیه کناری بارگیری شوند.

کرایه خاور بغل بازشو در مشهد و خارج مشهد چقدر است ؟

باتوجه به این کرایه در روز بارگیری تعیین میگردد توصیه می‌گردد در روز مربوطه کرایه را از کارشناسان بخواهید.

خاور کمپرسی

شاید یکی از متداولترین بارهایی که برای خاور کمپرسی استفاده میگردد مصاح ساختمانی از قبیل شن و ماسه و سیمان میباشد. این نوع خاور دارای کمپرسور که شامل یک جک هیدرولیکی است در قسمت جلویی کامیونت میباشد که برای تخلیه متحرک بدنه همراه با بار استفاده میگردد. علت استفاده از خاور کمپرسی تخلیه راحت بار و عدم نیاز به کارگر و یا لیفتراک برای تخلیه بار می‌باشد.

خاور یخچال دار

خاور یخچالی یا همان یخچال دار برای جابجایی بارهایی است که برای انتقال بار از یک محل به محل دیگر نیاز به شرایط نگهداری خاصی می‌باشند. خاور یخچال دار بیشتر برای حمل مواد غدایی استفاده میگردد که نیاز به برودت و دمای پایین برای جلوگیری از فاسدشدن دارند استفاده می‌گردد.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور مسقف از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات قیمت اسباب کشی در مشهد-نرخ کرایه نیسان داخل مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به کرج-حمل بار به شهرستان با کامیون-اسباب کشی بین شهری-خاور اثاث کشی-ماشین اسباب کشی را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور مسقف از مشهد به شهریار،حمل بار از مشهد باخاور مسقف ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: